PISOS D'ACOLLIDA

PISO

Allotjament temporal a persones malaltes i als seus familiars que han de traslladar-se a Barcelona per rebre tractament mèdic o quirúrgic, creant pisos d’acollida en diferents barris de Barcelona.

Objectius

Oferir la possibilitat d’acollir a persones malaltes i a les seves famílies, oferint-los un allotjament temporal, atenció i acompanyament durant la seva estada.

Destinataris

Aquest servei ofereix allotjament a la persona malalta i a un familiar mentre rep el tractament mèdic als hospìtals de la nostra ciutat.

Via d’accés

Les sol.licituds d’estada sempre han d’arribar des de l’Hospital (Treball Social) o de les Associacions amb qui estem en conveni.

Associacions amb conveni:

• Pis a Carrer Villarroel – Acollida a persones residents a les Illes Balears
  • Pis a Carrer Rera Palau – Acollida a qualsevol persona derivada del Servei de Treball Social dels Hospitals.
  • Pis a Carrer Perea – Acollida a qualsevol persona derivada del Servei de Treball Social dels Hospitals.
  • Pis a Rambla Badal – Acollida a qualsevol persona derivada del Servei de Treball Social dels Hospitals.
  • Pis a Carrer Tiro – Acollida a qualsevol persona derivada del Servei de Treball Social dels Hospitals.