



















QUI SOM

Som una entitat que, des de fa 19 anys, acompanyem les persones amb disCapacitat i acollim persones amb malalties.
QUÈ FEM

Fomentem l’autonomia de les persones amb disCapacitat i de les persones amb malaltia per tal de garantir la seva plena inclusió en una societat que volem més justa i solidària.
CAE BERNADETTE
Servei d’atenció especialitzada adreçat a persones amb disCapacitat on oferim els suports individuals necessaris per al seu desenvolupament personal.


LLAR MONTJUÏC
Servei destinat a persones amb disCapacitat intel·lectual que fan ús d’un servei sociolaboral.
REVISIÓ DE VIDA
Servei que proporciona un espai de trobada mensual per a persones amb disCapacitat.


LLEURE i RESPIR
Servei que ofereix estades de cap de setmana en un espai de convivència compartint activitats i temps d’oci.
HABITATGE I SUPORT A PERSONES AMB MALALTIA
Servei d’allotjament temporal i compartit adreçat a persones que s’han de desplaçar per rebre tractament mèdic i que venen acompanyades d’un familiar – persona cuidadora-.
